سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی سپاهان و تراکتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) + ترکیب احتمالی | جدال تمام اروپایی در تبریز

  • کد خبر: ۱۵۷۵۴۳
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
ساعت و تاریخ بازی سپاهان و تراکتور (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) + ترکیب احتمالی | جدال تمام اروپایی در تبریز
تیم‌های تراکتور و سپاهان، حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را از ساعت ۲۱:۳۰ فردا (جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در تبریز برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پرطرفدار تراکتور و سپاهان درحالی به مصاف هم می‌روند که نگاه سایر مدعیان قهرمانی به این مسابقه دوخته شده است.
طلایی پوشان دیار زاینده رود اگر می‌خواهند در پایان فصل روی سکوی قهرمانی بروند، از زمین تراکتور باید با امتیاز خارج شوند. این مسابقه سخت‌ترین بازی تیم مورایس تا پایان فصل خواهد بود و این مربی باید تمام مهارتش را فردا شب ارائه دهد. در سوی مقابل پاکو خمس که هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است احتمالا در این بازی انتحاری ظاهر خواهد شد و تیمش را با ترکیب هجومی به زمین خواهد فرستاد.
سپاهان در ۲۴ هفته گذشته ۱۵ برد، ۷ تساوی و ۲ شکست به دست آورده و با کسب ۵۲ امتیاز صدرنشین فعلی لیگ است، همچنین تراکتور در ۲۴ هفته گذشته ۱۱ برد، ۶ تساوی و ۷ شکست به دست آورده و با اندوختن ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده است.
با توجه به حضور پرتعداد بازیکنان ملی‌پوش در این دو باشگاه، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی نیز به تبریز سفر خواهد کرد تا این بازی را از نزدیک در ورزشگاه یادگار امام تماشا کند.
سپاهان و تراکتور در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تاکنون ۲۹ بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۱۴ بار سپاهان و هفت بار تراکتور پیروز شده است، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در دیدار‌های رو در رو ۷۱ گل به ثمر رسیده است که ۴۲ گل سهم سپاهان و ۲۹ گل سهم تراکتور بوده است. دیدار نیم‌فصل نخست بین سپاهان و تراکتور در حالی با پیروزی ۴ بر ۲ سپاهان به پایان رسید که محمدرضا اخباری، دروازه‌بان و کاپیتان تراکتور در نیمه نخست آن دیدار با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

ترکیب احتمالی تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، پوریا آریاکیا، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: خمس
ترکیب احتمالی سپاهان:
پیام نیازمند، امید نورافکن، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو.
سرمربی: مورایس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->